Hoe onredelijk een klant of gast soms ook lijkt te zijn, het is de kunst rustig te blijven en geweldloos te communiceren. In deze training leert u op een persoonlijke en professionele manier te reageren en handelen in lastige situaties. U maakt na de training anders gebruik van de in uzelf aanwezige kwaliteiten.
Onderwerpen die tijdens de training aan bod komen, zijn:
“De Incompany training Geweldloos Communiceren heeft mij geholpen bij het voeren van lastige gesprekken. Zowel met klanten en collega’s als tijdens botsingen in mijn privéleven.”
Doelgroep | Iedereen die meer uit zichzelf wil halen of moeite heeft met lastige gesprekken |
Toelatingseisen | Geen specifieke vooropleiding vereist |
Examen | Toetsing door middel van gespreksmodellen en rollenspellen |
Diploma/certificering | Certificaat Geweldloos Communiceren |
Cursusduur | 7 lesuren, naar eigen wens in te plannen |
Cursusgeld | Bel voor actuele prijzen naar onze afdeling Incompany of stuur ons een e-mailbericht voor een vrijblijvende offerte |
Geldigheid | Het is wenselijk om de training na een aantal jaar te herhalen om de kennis up-to-date te houden |
Extra | Deze training wordt alleen als Incompany training aangeboden |
SBN verzorgt maandelijks op ruim 50 locaties verspreid door heel Nederland cursussen. De cursuslocaties zijn ingedeeld in verschillende regio's. Er is dus altijd een locatie bij u in de buurt. Bekijk het locatieoverzicht.
Neem contact met ons op voor een persoonlijk advies.
Blijf op de hoogte met onze maandelijkse nieuwsbrief.